Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

ΝΙΚΟΛΑ ΤΕΣΛΑ...


Αποτέλεσμα εικόνας για νίκολα τέσλα

"Από όλα τα πράγματα περισσότερο μου άρεσαν τα βιβλία. Ο πατέρας μου είχε μεγάλη βιβλιοθήκη και όποτε τα κατάφερνα προσπαθούσα να ικανοποιήσω το πάθος μου για διάβασμα. Αυτός δεν μου το επέτρεπε και οργιζόταν κάθε φορά που μ’ έπιανε εκεί.
Έκρυβε τα κεριά όταν ανακάλυψε ότι διάβαζα κρυφά. Δεν ήθελε να χαλάσω τα μάτια μου. Αλλά εξασφάλισα λίπος, έφτιαχνα φυτίλια και έβαζα τα μπαστούνια σε τενεκεδένια καλούπια και κάθε βράδυ βούλωνα την κλειδαρότρυπα και τις χαραμάδες και διάβαζα συχνά μέχρι την αυγή όταν όλοι οι άλλοι κοιμόνταν και η μητέρα μου ξεκινούσε τα δύσκολα καθημερινά της καθήκοντα".
Νίκολα Τέσλα (1856-1943), από την αυτοβιογραφία του "Οι Εφευρέσεις Μου" (My Inventions, 1919), που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πύρινος Κόσμος.