Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

"ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ Ο ΣΠΟΡΟΣ"...



Σε στυλ παλιού, βωβού, ασπρόμαυρου κινηματογράφου!
Άραγε τι εννοούμε όταν λέμε «γεωργική παραγωγή»; Τι ακριβώς είναι οι καλλιέργειες; Ποιοι είναι οι παραδοσιακοί σπόροι; Τι είναι οι μεταλλαγμένοι σπόροι; Από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η παραγωγή; Τι σημαίνει για μια επιχείρηση ή ένα άνθρωπο η έκφραση «παίρνω δάνειο»; Τι σημαίνει πληρώνω τόκους στην τράπεζα; Πώς κερδίζουν δηλαδή οι τράπεζες; Πώς πτωχεύει μια επιχείρηση ή ένα νοικοκυριό; Τι σημαίνει εγκατάλειψη της παραγωγικής γης; Και πώς μπορούμε να κάνουμε τον τόπο μας και τη χώρα μας ακόμη πιο παραγωγικούς;

Αυτές τις ερωταπαντήσεις διαχειρίστηκε η Τρίτη ( Γ ΄ ) Δημοτικού του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Πώς θα γίνει ο κόσμος μας Αν..» δημιουργώντας και παρουσιάζοντας την ταινία «Εκεί που έπεσε ο σπόρος...»

Το θέμα που επέλεξαν να επεξεργαστούν οι μαθητές μας ήταν εκείνο της κατάργησης της χρήσης των γενετικά τροποποιημένων σπόρων στην καλλιέργεια.

Το σενάριο της ταινίας, βασισμένο σε πραγματική ιστορία, παρουσιάζει τη δραματική αλλαγή στη ζωή μιας αγροτικής κοινότητας που δελεάστηκε να χρησιμοποιήσει γενετικά τροποποιημένους σπόρους και τελικά βίωσαν την πλήρη καταστροφή στις καλλιέργειες και τις ζωές τους.

Τα γυρίσματα έγιναν με τη διαδικασία του παλιού, βωβού, ασπρόμαυρου κινηματογράφου.

Ανταποκρινόμενοι στη δραματικότητα του θέματος, οι μαθητές μας εργάστηκαν με σοβαρότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα και δημιούργησαν μια μικρού μήκους ταινία με ευαισθησία, απαραίτητο χιούμορ, συναίσθημα, για ένα δυνατό και έντονο μήνυμα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους μικρούς μαθητές για την όμορφη πρωταγωνιστική παρουσία τους, τους γονείς των μαθητών που ενέκριναν τη συμμετοχή τους, τη θεατρολόγο κ. Κοντούλη Μαριάννα για την εξαιρετική σκηνοθεσία της, τις εκπαιδευτικούς κ. Χαλκιαδάκη Μαρία και Δασκαλάκη Γεωργία για το υπέροχο σενάριο και τους διαλόγους καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν με κάθε τρόπο ώστε να υλοποιηθεί αυτή η ταινία...