Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

ΕΊΜΑΙ Η ΦΎΣΗ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΊΣΩ ΝΑ ΥΠΆΡΧΩ.



"Kάποιοι με αποκαλούν Φύση,κάποιοι άλλοι Μητέρα Φύση.
Βρίσκομαι εδώ για πάνω από τεσσεράμιση δισεκατομμύρια χρόνια, 45.000.000 φορές περισσότερο από εσένα.
Στην πραγματικότητα δεν χρειάζομαι τους ανθρώπους αλλά οι άνθρωποι με χρειάζονται.

Ναί,το μέλλον σου εξαρτάται από εμένα.
Αν ευδοκιμήσω,θα ευδοκιμήσεις.Αν κλονιστώ,θα κλονιστείς ή και χειρότερα;
Bρίσκομαι εδώ για αιώνες_έχω τα'ί'σει είδη σπουδαιότερα από εσένα ,και έχω αφήσει να λιμοκτονήσουν είδη σπουδαιότερα από εσένα.
Οι ωκεανοί μου,το έδαφος μου,τα τρεχούμενα νερά μου, τα δάση μου,όλα μπορούν να σε βοηθήσουν ή να σε εγκαταλείψουν.
Το πώς επιλέγεις να ζεις καθημερινά,αν με σεβαστείς ή αν με αγνοήσεις,δεν έχει πραγματικά σημασία για μένα.


Με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο οι ενέργειές σου θα καθορίσουν τη μοίρα σου όχι τη δική μου.

Είμαι η Φύση.Θα συνεχίσω να υπάρχω.


Εγώ,είμαι προετοιμασμένη να εξελιχτώ.Εσύ;"